Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Κυριακή 27 Ιουλίου 2014

"φερναντο" εργατικη συμφωνια - γαργανουρακης

Έι Φερνάντο πού πας
την απεργία μη σπας


Εχω γονιούς στην ανεργία
που περιμένουν μ’ αγωνία επιταγή
Σπίτι ζητάνε μου ζητάνε τα κορίτσια
μου τό `χει γράψει η Ντολορές και η Πατρίτσια
γεια χαρά...


Έι Φερνάντο...

Με περιμένουν να γυρίσω
μα για να πάω πάλι πίσω θέλω λεφτά
Γράφουν να πάρω και αμάξι
και δύο φούστες λένε μάξι
για τα παιδιά
γεια χαρά...

Έι Φερνάντο...

Είναι σκληρό τ’ αφεντικό μου
μα είπε θα πάρει τον αδερφό μου στην δουλειά
πάω να γράψω ένα γράμμα
για το μάθουν στην πατρίδα τα παιδιά
στον αδερφό μου και στην μάνα γεια χαρά...



Από την "Εργατική συμφωνία" θεατρικό έργο του Γιώργου Σκούρτη, σε μουσική Δ.Μούτση (1976)


Στίχοι:  
Γιώργος Σκούρτης
Μουσική:  
Δήμος Μούτσης


1.Χαράλαμπος Γαργανουράκης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου