Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τρίτη 31 Ιανουαρίου 2012

Εκδήλωση στήριξης και αλληλεγγύης στον ηρωικό αγώνα των απεργών της Χαλυβουργίας


Εκδήλωση για την οικονομική στήριξη των απεργών στη Χαλυβουργία!


ΤΡΙΤΗ 21/2 στον «ΚΑΦΕΝΕ ΠΟΔΗΛΑΤΟ»


ü Αλληλεγγύη στον ηρωικό αγώνα των απεργών στη Χαλυβουργία!

ü Να στηρίξουμε την αξιοπρέπεια και την επιβίωση των απεργών

ü Η νίκη των απεργών είναι νίκη της Εργατικής Τάξης της χώρας μας και του αγωνιζόμενου λαού!

Οι υπερήφανοι χαλυβουργοί με το κεφάλι ψηλά συνεχίζουν και κλιμακώνουν το σκληρό αγώνα που δίνουν και σήμερα συμπληρώνει 112 ημέρες απεργίας!

Η Απεργία στην Ελληνική ξεκίνησε στις 31-10-11, έχοντας ως στόχο να αποτρέψει την εκ περιτροπής εργασία, τις μειώσεις μισθών πάνω από 30%, τα διήμερα και τριήμερα εργασίας και τις απολύσεις. Οι απολύσεις αυτή τη στιγμή είναι 65, ενώ στόχος της εργοδοσίας είναι να προχωρήσει σε πολύ περισσότερες αν δε δεχθούν τις μειώσεις μισθών μέσω της εκ περιτροπής εργασίας. Αν περάσει αυτό οι εργάτες θα αμείβονται με 92 έως 120 ευρώ την εβδομάδα, σε μία επιχείρηση που αποτελεί τμήμα ενός σημαντικού κλάδου της βιομηχανικής παραγωγής στην Ελλάδα!!! Η εργοδοσία (Μάνεσης) σε όλο αυτό το διάστημα παραμένει αμείλικτη και αδίστακτη, αφού όχι μόνο έχει προχωρήσει σε περαιτέρω απολύσεις από την αρχή της απεργίας, αλλά καθημερινά συκοφαντεί τον αγώνα των απεργών. Η αμείλικτη αυτή στάση της, εξηγείται από το γεγονός ότι το τσάκισμα των εργασιακών σχέσεων στην Ελληνική Χαλυβουργία έχει τη στήριξη των βιομηχάνων και στην ουσία αποτελεί προπομπό για τις επιθέσεις στο εργατικό κίνημα στο σύνολο της βιομηχανίας. Οι μισθοί 500 Ευρώ είναι ο στόχος όχι μόνο στην Ελληνική Χαλυβουργία αλλά για όλες τις βιομηχανίες και γι’ αυτό πρέπει όλοι να δούμε αυτόν τον αγώνα ως δικό μας, γιατί διαφορετικά αυτό είναι το μέλλον που επιφυλάσσεται σε όλους τους εργαζόμενους.

 

Καλούμε όλους τους εργαζόμενους και το λαό της περιοχής μας την Τρίτη 21/2/12 στον «καφενέ ποδήλατο» Β.Φόρρη 6.

Είσοδος ελεύθερη

Ώρα προσέλευσης 8.00μμ

Όλα τα έσοδα θα διατεθούν για την οικονομική στήριξη των ηρωικών απεργών στη χαλυβουργία

 

Κοζάνη 19/2-12                                  Το γραφείο τύπου

ΤΑ «ΚΑΛΑ» ΤΗΣ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ

Η ιδιωτικοποίηση και το  ξεπούλημα καλά κρατεί! Υποτίθεται  ότι ξεπουλώντας τις επι-χειρήσεις στους ιδιώτες και τα λαμόγια έναντι εξευτελιστικής τιμής και εισάγοντας εύηχες λέξεις όπως υγιής ανταγωνισμός και ελεύθερη αγορά, θα λειτουργούσε εξυγιαντικά, θα κα-τέβαζε τις τιμές για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες και θα έκανε τη ζωή του λαού πιο εύκολη και πιο όμορφη!
Όμως το παραμύθι αυτό καθημερινά ανατρέπεται και φαίνεται πιο καθαρά και στους πιο ανύποπτους και εύπιστους ότι ήταν ένα στημένο παιχνίδι της άρχουσας τάξης για να αρ-πάξει και να ληστέψει ότι κερδοφόρο υπάρχει χωρίς να νοιάζεται ούτε για το λαό ούτε για τη χώρα. Η απελευθέρωση της ενέργειας γι’ αυτούς που την προπαγάνδιζαν, συμφώνησαν, υπόγραψαν και έβαλαν πλάτη για να γίνει αυτό, δείχνει τι ακριβώς είναι.
Ασύστολη κερδοσκοπία για το μεγάλο κεφάλαιο, ξεπούλημα της δημόσιας - λαϊκής περιουσίας, εξαθλίωση των εργαζόμενων και  του λαού.
Αυτό αποδεικνύεται ακόμη μια φορά με τις δύο  εταιρείες (HELLAS POWER και ENERGA) που δραστηριοποιούνταν στην ενέργεια, οι οποίες χωρίς κεφάλαια και χωρίς παραγωγή μπήκαν στο χώρο λήστεψαν ότι μπόρεσαν από τους καταναλωτές ,πήραν τα λεφτά, τα εξαφάνισαν εξάγοντάς τα στο εξωτερικό και εξαφανίστηκαν  αφήνοντας ξεκρέμαστους τους πελάτες τους, φορτώνοντας στη ΔΕΗ ένα φέσι 200 εκατομμυρίων ευρώ και κατ’ επέκταση στις πλάτες του ελληνικού λαού. Αυτή την κοινωνία προωθούν η άρχουσα τάξη και η κυβέρνηση του μαύρου  μετώπου .
Όμως  δεν είναι άμοιροι ευθυνών και οι «εκπρόσωποι των εργαζομένων» στη ΔΕΗ (ΠΑΣΚΕ-ΣΑΔ-ΔΑΚΕ) που έβαλαν πλάτη σε όλα αυτά και έχουν μεγάλες ευθύνες για το ξε-πούλημα  της ΔΕΗ  και για όσα συμβαίνει σήμερα στην επιχείρηση με την συμφωνία και την ανοχή τους. Και ας μην ρίχνουν κροκοδείλια δάκρυα με μια ανακοίνωση που βγάζουν τάχα μου ότι δεν συμφωνούν και θα αντιδράσουν.
Στη συνείδηση του κόσμου, αυτές οι ηγεσίες του συνδικαλιστικού κινήματος, έχει γραφτεί ότι είναι πουλημένες και παίζουν  το παιχνίδι  της κυβέρνησης και της εργοδοσίας. Η ουσία είναι ότι δίνονται ή χαρίζονται εκατομμύρια στο μεγάλο κεφάλαιο και στους αεριτζήδες και από την άλλη μεριά επιτίθενται με σφοδρότητα στο εισόδημα των εργαζόμενων  και σε ότι κατακτήσεις έχει κερδίσει  ως τώρα η εργατική τάξη.
Είναι καιρός οι εργάτες να συνειδητοποιήσουν ότι τη δύναμη την έχουν αυτοί όταν είναι ενωμένοι, ότι αυτοί παράγουν όλο τον πλούτο και να περάσουν στην αντεπίθεση για να τους χαλάσουν τα σχέδια πριν καταστραφεί η ζωή τους, το μέλλον των παιδιών τους και της ανθρωπότητας.

Κοζάνη 31/1/2012        Το γραφείο τύπου

 

 

Κυριακή 22 Ιανουαρίου 2012

Βράβευση της καλλιτέχνιδος και συγγραφέως Παρθένας Τσοκτουρίδου και λοιπών από την Ακαδημία Κοινωνικών Ευθυνών και Πολιτιστικών Σχεδιασμών





Την Τετάρτη 11.01.2012 και ώρα 3.00΄μ.μ. πραγματοποιήθηκε εκδήλωση απονομής Βραβείων στο ξενοδοχείο «ΑΣΤΕΡΙΑ ΠΑΝΟΡΑΜΑΤΟΣ» Θεσ/νίκης, κατά την οποία βραβεύτηκε και η καλλιτέχνιδα - συγγραφέας Παρθένα Τσοκτουρίδου από την Ακαδημία Κοινωνικών Ευθυνών και Πολιτιστικών Σχεδιασμών και ανακηρύχθηκε Σύμβουλος της.


Η Παρθένα Τσοκτουρίδου εκτιμήθηκε βραβευμένη για την δυναμική και μέγιστη προσφορά της στους τομείς κοινωνικής, πολιτιστικής, πολιτισμικής, ανθρωπιστικής, εκκλησιαστικής, εθνικής, καλλιτεχνικής και συγγραφικής δράσης, επιβραβευμένη για τις θυσίες της, καθώς και τη λαμπρή δημιουργία της στους τομείς της καλλιτεχνικής, κοινωνικής, ποιητικής και συγγραφικής δράσης.

 

Η εν λόγω Ακαδημία (απαριθμεί άνω των 5.000 Μελών) εύχεται «όπως το παράδειγμα της αποτελεί συνεχή μίμηση επ' αγαθώ της ανθρωπότητας».

 

Με βραβεία επίσης τιμήθηκαν και οι: Χριστοπούλου - Ζαλώνη Παναγιώτα (εκδότρια) από την Αθήνα, Αποστολίδου Παναγιώτα (καθηγήτρια ξένων γλωσσών) από την Έδεσσα και Τσιρόγκας Γεώργιος (θεατρικός επιχειρηματίας) από την Έδεσσα.

 

Στο Δελτίο Τύπου που ανακοινώθηκε επίσημα από την Ακαδημία, αναφέρεται στο τέλος, το παρακάτω δίστιχο για τους βραβευμένους:

 

«ΔΙΔΑΞΑΝ ΚΑΙ ΒΟΗΘΗΣΑΝ, ΑΡΜΟΝΙΚΑ ΝΑ ΖΟΥΜΕ,

ΔΡΑΣΗΣ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΤΡΑΝΟ, ΓΙ' ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΤΙΜΟΥΜΕ».




Βουλευτικό δόντι παχύδερμου Βούδα τίθεται σ' εκθετήριο στη Βουλή των Ελλήνων

Λαογραφική Σάτιρα της Παρθένας Τσοκτουρίδου


Το τερατώδες δόντι του πιο παχύδερμου βουλευτή τίθεται σ' εκθετήριο για λαϊκό προσκύνημα, στο οποίο οι ιερείς θα αγγέλουν την προσοδοφόρο καθαγίαση του βεβαίως-βεβαίως και οι βουλευτές του επιούσιου (;;;.) την μαχητικότητα του.

Το ιερό τούτο δόντι θα πρέπει ασφαλώς να ανήκει σε κροκόδειλο αήττητο στην περίφημη μάσα του διάσημου αποφθέγματος «όλοι μαζί τα φάγαμε», να έχει τρεις τρίχες στην άγια κεφαλή του ως μύστης γνήσιου Ινδού Βούδα, ο οποίος μες στα δάχτυλα του θα κρατάει ολόκληρα μπούτια από κοτόπουλα, που θα γυρνούν τον τροχό των Νόμων του ΔΝΤ, διανθίζοντας ταυτόχρονα τα κινούμενα λόγια του με ΔΝΤικές παραβολές, εξηγώντας καλύτερα την αφαιρετική σε χρήμα σκέψη του, κοιτάζοντας βέβαια κάπου - κάπου αφηρημένα το παρδαλό, αγανακτισμένο, δουλικό πλήθος, που συνωστίζεται κατά καιρούς κάτω από τα πόδια του, διατελώντας φακιρικό μωσαϊκό και καταλαμβανόμενο από πανικό του τύπου «αμόκ».

Πρόκειται για φανατισμένους δούλους προσκυνητές του, οι οποίοι καλούνται να του προσκομίσουν πλούσια εδέσματα λίπους, σ' ένδειξη σεβασμού της παχυσαρκίας του, συμπεριλαμβανομένων και των φαντασμαγορικών γιορτών που θα συνοδεύονται από πομπή χρυσοστολισμένων ελεφάντων βουλευτών, οι οποίοι θα μεταφέρουν στη Βουλή μέσα σε τεράστιο ολόχρυσο κουβούκλιο το αστραφτερό σε μάσα κροκοδειλένιο δόντι του βουλευτή Βούδα.

Η πομπή πρέπει να τελεστεί βουβά δίχως ψαλμούς, θορύβους ή την παραμικρή φωνή αντίρρησης από το δουλικό πλήθος των προσκυνητών και μάλιστα με μεγάλη κατάνυξη. Εάν την διακόψουν κραυγές μαύρων πτηνών, τότε οι Ελέφαντες βουλευτές έχουν το δικαίωμα να αλαλάξουν έξαλλα, οι δε πιστοί δούλοι προσκυνητές να διαμαρτυρηθούν με θορυβώδεις εκδηλώσεις, όπως του τύπου τυμπάνων και τρουμπετών.

Όσο για τους ιερείς, εκείνοι δικαιούνται να προκαλέσουν τρομακτικό πανδαιμόνιο ψαλμών, το οποίο μπορούν βεβαίως-βεβαίως να διατηρήσουν καθ' όλη τη διάρκεια του προσκυνήματος στο κροκοδειλένιο δόντι του Βούδα και όχι μόνο. Μπορούν να το παρατείνουν επί ημέρες μέχρις ότου και ο τελευταίος πιστός προσκυνητής παρελάσει μπροστά απ' αυτό και το προσκυνήσει.

Ο μύστης Βούδας βουλευτής της μάσας έχει το δικαίωμα και πρέπει να απεικονίζεται στο πλήθος με έκφραση μυστηριώδους σιωπής στο πρόσωπο του έως ότου χαλαρώσει ο θόρυβος των κρουστών ένεκα της εξαντλητικής κόπωσης και της αγωνιώδους πείνας.

Παρακαλούνται οι ευσεβείς πιστοί δούλοι να μη συνφάγουν μαζί του κατά το γεύμα που θα ακολουθήσει κατόπιν στη δεξίωση, διότι το τρελόχορτο που θα διανεμηθεί ως συσσίτιο με κουτάλες σούπας, θα επιδεινώσει την ασθένεια του «αμόκ» τους και θα την προβιβάσει σε ανατριχιαστική θρυμμάτιση του δοντιού, οπότε και θα επιβαρυνθούν τα σπάταλα έξοδα για την εισαγωγή ενός νέου ΔΝΤικού τοιούτου, σε βάρος βέβαια πάντα του ελληνικού λαού, ο οποίος σε ανησυχητικό βαθμό ακατάπαυστα και σοφά μοχθεί για την συστηματική κονιορτοποίηση του και την τελική εκρίζωση του.

Η τελετή της έκθεσης του κροκοδειλένιου δοντιού θα γίνει ανήμερα της ημέρας που θ' ανακοινωθούν οι επόμενες βουλευτικές εκλογές, προς ένδειξη πρακτικής εφαρμογής των ΔΝΤικών Νόμων, οι οποίοι περιλαμβάνουν στο εξής αναλφάβητους σε ποσοστό αναπηρίας 67% και άνω, ατελή εργοστάσια και ανύπαρκτα έργα σε ποσοστό εκμετάλλευσης κεφαλαιοκρατικών συγκροτημάτων 33%, μισθούς δημοσίων και ιδιωτικών υπαλλήλων που θα κατέρχεται την κλίμακα του ποσοστού 0% έως -0% και ανάπτυξη της γεωργίας - κτηνοτροφίας σε ποσοστό 100% αλλά υπό μορφή καθυστέρησης κι ανταλλαγής προϊόντων.

Παρακαλούνται οι δούλοι πιστοί ονόματι τύπου Βούδα, Κούδα, Ιούδα και όλα τα σε -ούδα, όπως περιφερόμενοι προσέλθουν στο προσκύνημα για να μη αποτελέσουν την απλή μειονότητα σε μια χώρα που κάποτε ήταν ολόκληρη ή ολότελα δική τους. Το τραγούδι του Μανώλη Ρασούλη είναι άρρηκτα συνδεδεμένο με τον/-τους Βούδες της Ελληνικής Βουλής, δε νομίζετε; Πάμε να το διαβάσουμε.

 

 

Πότε Βούδας, πότε Κούδας, πότε Ιησούς κι Ιούδας
Έχω καταλάβει ήδη της ζωής μου το παιχνίδι
Έχω καταλάβει ήδη της ζωής μου το παιχνίδι
Πότε Βούδας, πότε Κούδας, πότε Ιησούς κι Ιούδας

 

 

Όλο ίδια και τα ίδια, του μυαλού σου ροκανίδια
Άλλο ο ανοιχτομάτης κι άλλο ο αυγουλομάτης
Άλλο ο ανοιχτομάτης κι άλλο ο αυγουλομάτης


Όλο ίδια και τα ίδια, του μυαλού σου ροκανίδια


 

 

Στο 'πα μια και στο 'πα δύο, στο 'πα χίλιες δέκα δύο
βρε δεν είναι εδώ το Σούλι, εδώ είναι του Ρασούλη
βρε δεν είναι εδώ το Σούλι, εδώ είναι του Ρασούλη
Στο 'πα μια και στο 'πα δύο, στο 'πα χίλιες δέκα δύο

 

 

Πότε Βούδας, πότε Κούδας, πότε Ιησούς κι Ιούδας
Έχω καταλάβει ήδη της ζωής μου το παιχνίδι
Έχω καταλάβει ήδη της ζωής μου το παιχνίδι
Πότε Βούδας, πότε Κούδας, πότε Ιησούς κι Ιούδας

Παρασκευή 20 Ιανουαρίου 2012

ΕΡΓΑΤΙΚΗ    ΛΑΙΚΗ     ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗ

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Συμπολίτες - Συμπολίτισσες
Όταν η αδικία γίνεται καθεστώς η αντίσταση γίνεται καθήκον.
Η πολιτική της αφαίμαξης μέσω των μειώσεων των μισθών, της  επιβολής χαρατσιών παντός είδους και μορφής, δεν πρόκειται να έχει τελειωμό. Και ώσπου να επιτευχθεί αυτό το οποίο έχει βάλει ως στόχο το κεφάλαιο και η άρχουσα τάξη μέσω του εντολοδόχου τους πρωθυπουργού Λουκά Παπαδήμα και την κυβέρνηση, του μαύρου μετώπου ΠΑΣΟΚ-ΝΔ-ΛΑΟΣ. Ο  στόχος τους είναι το ξεπούλημα των πάντων σ’ αυτή τη χώρα, η κινεζοποίηση των εργαζομένων και η εξαθλίωση του λαού. Το καπιταλιστικό σύστημα είναι αυτό που γεννά την κρίση και με  συνταγές τύπου Δ.Ν.Τ., Ε.Ε, Ε.Κ.Τ, δεν πρόκειται να σωθεί  όσο και αν εξαθλιώσει τους λαούς και αν καταστρέψει ζωές εκατομμυρίων ανθρώπων.
Αποκαλύφθηκε πια πως «οι φίλοι του λαού» του αστικού μπλοκ εξουσίας, (ΝΔ, ΛΑΟΣ, Κουβέλης, Μπακογιάννη και όσοι ακόμα ονειρεύονται την «Ευρώπη των λαών») που μέχρι τώρα εμφανίζονταν και ενάντια στις «μνημονιακές νεοφιλελεύθερες πολιτικές» και υπερασπιστές των εργαζομένων και των μεσαίων στρωμάτων, ήταν η χρυσή εφεδρεία που συσπειρώθηκε στην κυβερνητική εξουσία για να διασώσουν τα ζωτικά συμφέροντα της αστικής τάξης. Αποκαλύφθηκαν στεγνά μπροστά μας ακριβώς όπως είναι: υπερασπιστές του κεφαλαίου και των συμφερόντων του.
Στόχοι αυτής της κυβέρνησης είναι:
    να εξασφαλίσει στους τοκογλύφους την αποπληρωμή των χρεών, με την υπαγωγή και του 93% του χρέους στο αγγλικό δίκαιο αντί για το ελληνικό που ισχύει σήμερα
    να ολοκληρώσει τη λεηλασία στα εργατικά εισοδήματα και των μικρομεσαίων, να εφαρμόσει τη φορολεηλασία της εργατικής οικογένειας με τις αλλεπάλληλες φοροεπιδρομές σε εργάτες και συνταξιούχους όπως το χαράτσι μέσω ΔΕΗ
    να ξεπουλήσουν όσο – όσο το δημόσιο πλούτο της χώρας
Αυτός ο δρόμος και αυτή η πολιτική οδηγεί στην μεγαλύτερη κερδοσκοπία του κεφαλαίου και στην φτωχοποίηση των εργατών. Δεν πρέπει να τους αφήσουμε να καταστρέψουν τις ζωές μας, ούτε το μέλλον των παιδιών μας. Είναι καιρός  να τους δείξουμε ότι τους πήραμε χαμπάρι και δεν θα τους αφήσουμε να ρημάξουν τις ζωές μας και τον τόπο μας.
Όχι στα χαράτσια όχι σ’ αυτή την πολιτική
Όλοι μαζί  μπορούμε, κανένας μόνος του
Όλοι στη Συνέλευση ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 20 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ ώρα 7.30 μ.μ
Στην αίθουσα εκδηλώσεων του Εργατικού Κέντρου Κοζάνης
ΔΕΝ ΧΡΩΣΤΑΜΕ – ΔΕΝ ΠΟΥΛΑΜΕ – ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ

Κοζάνη 19/1/2012



 

Πέμπτη 19 Ιανουαρίου 2012

Αρχαίο έθιμο η λατιφούντια πολιτική της κυβέρνησης


της λαογράφου Παρθένας Τσοκτουρίδου

Δημοσιεύτηκε στην ΠΡΟΓΟΝΙΚΗ (Ιστολόγιο της Παρθένας Τσοκτουρίδου)







Η λατιφούντια πολιτική της κυβέρνησης - με μαθηματική ακρίβεια - οδηγεί τους Έλληνες στην άφθονη και δωρεάν εργατική δύναμη, που δεν είναι άλλη από τους δούλους, οι οποίοι θα προέρχονται από τις χρεοκοπίες, τις αναγκαστικές πωλήσεις - και μάλιστα σ' εξευτελιστικές τιμές, - τις διαρπαγές της περιουσίας τους με φιρμάνια νόμων και τέλος, την ωμή βία από τους μεγιστάνες του πλούτου, που στηρίζονται από την κυβερνητική συναίνεση για όσα κακά συμβαίνουν στην οικονομία μας συνοδευμένα από την αδιαφορία τους για την πορεία και την τύχη του λαού μας.

Η κυβέρνηση ακολουθεί τα βήματα του αρχαίου διαχρονικού λατιφούντιου εθίμου, τύπου και μοντέλου Ευρωπαϊκού, χρονολογίας 4ου αι. π.Χ. με 2ου αι. μ.Χ., το οποίο και θέτει σε εφαρμογή με αναπροσαρμογή, φορτώνοντας την πλάτη του ελληνικού λαού με χρέη τόσο μεγάλα, ώστε να αδυνατούν οι Έλληνες από κάποιο σημείο και μετά να διατηρούν πλέον ακόμη και τις ίδιες τις ιδιοκτησίες τους, οι οποίες σημειωτέον δεν τους χαρίστηκαν, αλλά τις απέκτησαν με πολύ κόπο, θυσίες και αίμα.

Ανοίγουν οι πολιτευτές τον δρόμο προς την αυτοκρατορία του ΔΝΤ, ωφελημένοι ποσώς από τη δυστυχία των αποκαλούμενων γι' αυτούς «χωρικών», θεωρώντας τους εαυτούς τους ως ανθρώπους ευγενείς και υψηλής καταγωγής, οι οποίοι δεν μπορούν βέβαια να ασχολούνται με εμπορικές και γεωργικές  δραστηριότητες, όπως οι δούλοι, διότι αυτό δεν είναι αξιοπρεπές στην ανώτατη τάξη τους και στην ευπρέπεια των ηθών τους.

Είναι βεβαίως απόλυτα όμως επιτρεπτό και αξιοπρεπές να αυξήσουν τον πλούτο των «αριστοκρατών» με τη διαρπαγή της περιουσίας του ελληνικού λαού, την οποία μέλλουν να καταντήσουν βοσκότοπους, οι οποίοι θα διακρίνονται σε τρεις κατηγορίες: καλούς, μέτριους και φτωχούς.

Συμβάλλουν, λοιπόν, στο να αλλάξει η φυσιογνωμία της Ελλάδας σε αρκετά μεγάλο βαθμό, αναπτύσσοντας τους δούλους σε εκατοντάδες χιλιάδων, που θα υπηρετούν τη διογκωμένη γραφειοκρατία των φόρων του κράτους και θα εκτελούν χειρωνακτικές εργασίες στα πρώην αγροκτήματα τους, στα πρώην ορυχεία τους, στις πρώην οικοδομές τους, στα πρώην δημόσια έργα.

Θα υπηρετούν σαφώς ως οικιακοί υπηρέτες τους ξενόφερτους αφέντες τους, ξεσκονίζοντας και πλένοντας με ακρίβεια χορδισμένης μηχανής τα υποδήματα και τα ενδύματα τους, καθώς επίσης γυαλίζοντας κι εκτελώντας κάθε ανήθικο στάδιο προσωπικής υπηρεσίας προς τέρψη κι ευχαρίστηση των αφεντάδων τους, ανάλογα βέβαια πάντα με τον αφέντη στον οποίο θα υποπέσουν κι από τον οποίο θα κριθεί πόσο ανυπόφορη και δυσβάστακτη θα είναι η μίζερη ζωή τους.

Διότι σύμφωνα με τους νέους κτηνώδεις νόμους που μέλλουν να προσαρμόσουν, ο δούλος θα είναι ένα τίποτα. Θα ξυλοκοπιέται από τον αφέντη του, θα βασανίζεται, θα σταυρώνεται. Κι αν κάποιος δούλος ισχυριστεί πως είναι ελεύθερος και τολμήσει να σκοτώσει τον αφέντη του, τότε θα θεωρούνται συνένοχοι κι όλοι οι άλλοι δούλοι και θα φονεύονται κι οι ίδιοι προς τιμωρία, παραδειγματισμό και συμμόρφωση.

Το νέο «δουλικό» σύστημα θέλει τον κόσμο συνωστισμένο στις πόλεις να αναζητά εργασία και τροφή και να ζητιανεύει παρακαλώντας μα και φιλώντας τα πόδια των πλουσίων. Τους θέλει ακόμη και ως κατοίκους ασφαλώς ευτελούς κατασκευής διαμερισμάτων, κατά προτίμηση ξύλινων ή λαμαρινένιων παραγκών, χτισμένων σε στενούς δρόμους και σοκάκια πάρκων, έτσι ώστε από τα παράθυρα να μπορούν να σφίγγουν τα χέρια των γειτόνων τους σ' ένδειξη αλληλεγγύης και συμπαράστασης στα δεινά τους και με μια σπίθα φωτιά να καούν όλοι μαζί κατά συνοικίες όταν οι ισχυροί το επιδιώξουν.

Είναι ακριβώς ένα σύστημα που θα κάνει τους φτωχούς φτωχότερους και τους πλούσιους πλουσιότερους. Θέλει το κοινωνικό χάσμα να βαθαίνει, μη λαβαίνοντας όμως υπόψη τις πιθανότητες μιας εκρηκτικής εξέγερσης. Μιας εξέγερσης, με γενική αναστάτωση, καθοδηγούμενη από το δικό της λαϊκό δικτάτορα, ο οποίος προκειμένου να ανακουφίσει τη μέλλουσα αθλιότητα των μαζών, θα κάνει ίση κατανομή του πλούτου στους φτωχούς με αιματηρές διαμάχες και μάχες. Ίσως τότε διαπιστώσουν οι «αριστοκράτες» του πλούτου πως η θέση των πολιτών, που τους θεωρούν πολίτες δεύτερης κατηγορίας, δεν είναι ισότιμη μαζί τους (και γιατί να είναι κατ' αυτούς;). Ίσως τότε πάψουν να αποδέχονται τα αιτήματα των συμμάχων τους του ΔΝΤ και αποδώσουν πλήρη δικαιώματα σε όλον το λαό (απίθανο φαντάζει, αλλά.ποιος ξέρει; όπως είπε και ο Χέμινγκγ Γουέη στο τέλος της διατυπωμένης φράσης του: «Αύριο είναι μια καινούρια μέρα. Ίσως είμαστε τυχεροί. Ποιος ξέρει;)»

Σ' αυτούς τους καιρούς της οξείας κρίσης, όπως είναι αντιληπτό, ο λαός ανταλλάσσει και πρέπει να ανταλλάσσει ανήσυχα βλέμματα. Η λατιφούντια και δολοπλόκος πολιτική της διεφθαρμένης καθ' όλα κυβέρνησης και συγκυβέρνησης δεν συμβάλει καθόλου στα μόνιμα προβλήματα του λαού, που η ίδια του τα επέβαλλε με σκληρούς νόμους και άδικες ρυθμίσεις, παγιδεύοντας τον και οδηγώντας τον σε αδιέξοδες καταστάσεις (π.χ. αυτοκτονίες, μεταναστεύσεις, συνειδητή παράδοση ή καταστροφή περιουσιακού υλικού κλπ).

Η δουλεία των Ελλήνων, που σαλπίζει ερχόμενη μετά δόξας, όπως μπορεί να συμπεράνει κανείς, είναι αναπόφευκτη. Και όσοι από τους πολιτευτές θ' ανεβαίνουν στον θρόνο της εξουσίας από δω και στο εξής, είναι πλέον σίγουρο πως θα αυξάνουν ακόμη περισσότερο το δημόσιο χρέος, επειδή η άνοδος τους σ' αυτήν θα είναι ακόμη πιο πολυδάπανη, εφόσον θα ξοδεύουν μυθώδη ποσά για την εξαγορά ψήφων, χρησιμοποιώντας διάφορα κόλπα και τεχνάσματα σε βάρος του ελληνικού λαού.

Και ένα απ' αυτά είναι η περίφημη τέχνη της πολιτικής ρητορικής των «αριστοκρατών», την οποία παρουσιάζουν ως ειδυλλιακή για τον λαό με «άρτο και θεάματα» και την οποία έχουν σπουδάσει μαθησιακά να πιπιλίζουν ως καραμέλα από πολύ μικροί για να ξεσηκώνουν τον εξαθλιωμένο και πεινασμένο όχλο, τον οποίο καταφέρνουν εκάστοτε να άγουν και να φέρουν όπου φυσάει ο δικός τους άνεμος.

 Οι ισχυροί του πλούτου από πάντα, αλλά ειδικά και επί των ημερών μας,  είναι η μελλοντική απειλή των κρατικών και ιδιωτικών υπαλλήλων, των εργαζόμενων όλης της χώρας. Οι λαμπροί και πνευματικοί άνθρωποι με τα φωτεινά πνεύματα, οι προστάτες της ελευθερίας, είναι αναπόφευκτο ότι θα περιοριστούν ή θα σβήσουν μπροστά στους προστάτες της νέας «θεϊκής» αυτοκρατορίας του πλούτου, του οποίου οι εκπρόσωποι και αντιπρόσωποι θα ακούν σιωπηλοί, ατάραχοι κι αδιάφοροι.


Οι δε καλλιτέχνες της ευαισθησίας και της φτωχολογιάς του λαού σαφώς τείνουν να υποκύψουν με κολακείες στη ματαιοδοξία των πλουσίων, απεικονίζοντας και φιλοτεχνώντας τα πορτρέτα τους μη ρεαλιστικά, (περούκα στη φαλάκρα, ψεύτικα ματοτσίνορα, φρύδια, κόψιμο κοιλιάς κλπ) για την απόκτηση της εύνοιας τους, για ένα κομμάτι ψωμί  - κι εκείνο ξερό - αποζητώντας την προστασία τους, αδύναμοι και άβουλοι, κάνοντας σωρούς παραχωρήσεων και υποκλίσεων.

Και για να μη μακρηγορούμε και κάποτε επιτέλους να φθάσουμε στο «δια ταύτα», δυστυχώς πρέπει να πούμε πως κανένας ένοχος (κλέφτης  του δημοσίου χρήματος κλπ.), που είναι υπεύθυνος για την κατάντια της χώρας μας, δεν τιμωρήθηκε στην Ελλάδα.εκτός κι αν αυτό έγινε εν αγνοία του.. Και η λατιφούντια πολιτική καλά κρατεί...ως αρχαίο έθιμο.

 




Τετάρτη 18 Ιανουαρίου 2012

Τείνουμε να γίνουμε Κονγκολέζοι;;;!!!. Α καπού κουλουκουπού κουλουκουπού κουλουκουπά...

της Παρθένας Τσοκτουρίδου

Δημοσιεύτηκε στην: ΠΡΟΓΟΝΙΚΗ (Ιστολόγιο της Παρθένας Τσοκτουρίδου)

6:21 π.μ. Σάββατο, 14 Ιανουαρίου 2012


Γιατί όχι, παρακαλώ; Άσχημα θα ήταν να γίνουμε κι εμείς Κονγκολέζοι σύμφωνα με το σκεπτικό των σημερινών βουλευτών; Έχουμε όπως κι αυτοί ένα Σύνταγμα ευρύτατο με επικρατούσα την χαοτική κατάσταση της συγκεντρωτικής πολιτικής των τριακοσίων της Βουλής.

Έχουμε μια κάστα πολυάριθμων βασιλέων που ασκούν κεντρική εξουσία και τείνουν να γίνουν οι διπλάσιοι όπως οι Κονγκολέζοι τοπικοί ηγεμονίσκοι. Έχουμε δε, τοπικούς υπήκοους των ηγεμονίσκων, οι οποίοι ποικίλλουν από λίγες εκατοντάδες έως πολλές χιλιάδες.

 

Εδώ δεν έχει σύνορα

δεν έχει καλοσύνη

μπροστά πηγαίνει ο αρχηγός

και πίσω του οι σκύλοι

Τραπέζι πεντακάθαρο

λεφτά, χαρτιά και τσόχα

κρατάς τη μύτη σου μακριά

να μη σε πάρει η μπόχα

 

Έχουμε κι εμείς τους «μάγους» (ιερείς, γιατρούς), που συνεπικουρούν τους  «δημοκρατικούς» βασιλείς μας και τους οποίους καμία κεντρική κυβέρνηση δεν τόλμησε ποτέ να καταργήσει, φοβούμενη την αντίδραση των «Μαύρων Κονγκολέζων δούλων της», αλλά και το χάος που θα επακολουθήσει.

 

Α καπού κουλουκουπού κουλουκουπού κουλουκουπά...

Τούμπου τούμπου ζα, τούμπου μάγοι

θα μας ψήσουν οι ανθρωποφάγοι

τούμπου τούμπου ζα, τούμπου ζίτσου

στο καζάνι κι η μαμά του Κίτσου

Τούμπου τούμπου και τα μπου

φάγαν τη γριά, ντου ντου

ντούμπου ντούμπου ντούμπου και μπα μπου

πέσαν όλα τα ταμπού

 

Έχουμε επίσης τους «Μαύρους» βουλευτές - βασιλείς μας, οι οποίοι εισπράττουν φόρους βεβαίως, διατηρούν ένοπλη φρουρά φυσικά, δικάζουν ασφαλώς, έχουν πολυάριθμα χαρέμια από «φιλεναδίτσες» παντελώς και απολαμβάνουν τις (πρέπουσες;) τιμές και τα χλιδάτα προνόμια τους.

Ποια ανεξαρτησία και ποιος πολιτισμός μπόρεσαν μέχρι τις ώρες μας να κλονίσουν τα προνόμια και την αίγλη τους; Άσχετα με το ότι αιωρείται η αμφιβολία ότι το τέλος της εξουσίας τους πλησιάζει ανά πάσα στιγμή. Αυτό όμως φαίνεται να μη τους φοβίζει. Μέσα σ' αυτή την Κονγκολέζικη ζούγκλα που έχουν δημιουργήσει, έχουν αντιληφθεί προ πολλού την αλλαγή των κυβερνήσεων και εκσυγχρονίσθηκαν επιδεικτικά μυημένοι στο παιχνίδι της πάσας της μπάλας, μια στη μια εξουσία  (δήθεν φιλελεύθερη) και μια στην άλλη (εκσυγχρονισμένη, πολιτιζούμενη κι όχι χωριατιζούμενη).

 

 

Μη με αφήνεις μοναχή μου

μη με αφήνεις μόνη τη φτωχή

μη με αφήνεις μοναχή μου

μη με αφήνεις, σε παρακαλώ

 

Α καπού κουλουκουπού κουλουκουπού κουλουκουπά...

 

Στην ουσία στηρίζουν τους εαυτούς τους, τους οποίους εμφανίζουν να ζουν μια σύγχρονη ζωή και, τάχαμου-τάχαμου, μοντέρνα, τροποποιώντας θεσμούς δήθεν για το καλό του λαού, αλλά στην ουσία στηρίζοντας τα δικά τους συμφέροντα και προνόμια.

Και πλανιέται τώρα στο λαό το εξής ερώτημα: Αν δεν είναι αυτοί βάρβαροι και αγροίκοι, οι οποίοι εξακολουθούν να πολιτεύονται εκμεταλλευόμενοι τη δύναμη των πανίσχυρων εθίμων και υποδεχόμενοι μετά βαϊων και κλάδων τους ΔΝΤούδες, στους οποίους επιτρέπουν να ασκούν μια νέα κρατική διοίκηση στη χώρα μας, τότε τι είναι;

 

ντούμπου ντούμπου ντούμπου και μπα μπου

πέσαν όλα τα ταμπού

 

Α καπού κουλουκουπού κουλουκουπού κουλουκουπά...

 

Εάν δεν πασχίζουν να μας κάνουν Κονγκολέζους, καταρρέοντας την παιδεία μας και την εκπαιδευτική μας ανασυγκρότηση, όπως έγινε στο χαοτικό Κονγκό (1960-62), με συνέπεια να κλείσουν τα περισσότερα σχολεία και να διασπαρθούν οι δάσκαλοι, με αποτέλεσμα να καταρρεύσει η παιδεία γενικώς, ιδίως στην ύπαιθρο, τότε τι προσπαθούν να μας κάνουν;

 

Τούμπου τούμπου ζα, τούμπου μάγοι

θα μας ψήσουν οι ανθρωποφάγοι

τούμπου τούμπου ζα, τούμπου ζίτσου

στο καζάνι κι η μαμά του Κίτσου

 

Μήπως, Κονγκολέζους ιθαγενείς μιας Μαύρης Ηπείρου (Ελλάδας στη συγκεκριμένη περίπτωση), που διαρκώς θα υποσιτίζονται από τα εξολοθρευτικά φορολογικά μέτρα, με αποτέλεσμα να εξολοθρεύσουν τα άγρια ζώα, που έτσι φαντάζουμε στα μάτια τους, στα οποία εν μέρει θα επικρατήσει τελικά η τάση για ανθρωποφαγία;

 

Εγύριζα όλη τη γη

με ένα αεροπλάνο

μοντέλο απ' την κατοχή

που 'χε φωνή σοπράνο

Σ' ένα σταθμό μου είπανε

όλη την ιστορία

στη ζούγκλα πως χαθήκατε

σας φάγαν τα θηρία

 

Α καπού κουλουκουπού κουλουκουπού κουλουκουπά...

Τούμπου τούμπου ζα, τούμπου μάγοι

θα μας ψήσουν οι ανθρωποφάγοι

τούμπου τούμπου ζα, τούμπου ζίτσου

στο καζάνι κι η μαμά του Κίτσου

Τούμπου τούμπου και τα μπου

φάγαν τη γριά, ντου ντου

ντούμπου ντούμπου ντούμπου και μπα μπου

πέσαν όλα τα ταμπού

 

Μήπως θέλουν να δημιουργήσουν ένα «ελεύθερο Κονγκό» υπό την κηδεμονία των Τροϊκανών Δυνάμεων και μια παράδοξη χώρα «Μαύρων αγανακτισμένων κι απειλημένων πολιτών», ανεξάρτητη τοπικά, αλλά με Λευκό βασιλιά ή ένα κράτος δουλεμπόρων, που θα τους στέλνουν ως ιδρυτές - άποικους να διοικούν αχανή και άγνωστα σημεία ενός νέου δυσμενούς κράτους (του πάλαι δικού μας),  που αυτοί δημιουργούν, συμβιβαζόμενοι μαζί με τους κηδεμόνες τους;

 

Εκείνο που δεν μάθατε

κι οι μαύροι εγελάγαν

είναι γιατί ψοφήσανε

τα ζώα που σας φάγαν

Δηλητηριαστήκανε

από τα δυο κορμιά σας

το λέει το ραδιόφωνο

κρίμα στην ανθρωπιά σας

 

Α καπού κουλουκουπού κουλουκουπού κουλουκουπά...

 

Το πιο πιθανό είναι ότι  θα προσπαθήσουν να ενεργοποιήσουν και σε μας τα άγρια ένστικτα με τα παράξενα ήθη των Κονγκολέζων ανθρωποφάγων. Θα προσπαθήσουν να αποδιοργανώσουν την οικονομική και κοινωνική μας ζωή. Θα μας κάνουν ακοινώνητους με τον έξω κόσμο περιορίζοντας την επαφή μας με το θαλάσσιο εμπόριο και κάθε είδους τουριστικό συγκοινωνιακό δίκτυο, μετατρέποντας τη χώρα μας σε μια μεγαλοπρεπή πόλη με δάση ψευδολογίας και ζούγκλα εθνογραφικά ανεξερεύνητη, στις όχθες της Μεσογειακής λίμνης, τα μαύρα νερά της οποίας θα καλύπτονται από θανατηφόρες πλάκες δακρύων και στεναγμών Ελλήνων, μεταλλαγμένων σε μαλλιαρούς Κονγκολέζους επιδέξιους ανθρωποφάγους, που θα ανήκουν μάλλον στις μεταμφιεσμένες φυλές των μανιασμένων Κανθάρων και των αποδοπομπιαίων οργισμένων γέρων γοριλλών του πλανήτη και τα πτώματα και οι σκελετοί τους θα πλουτίζουν τις ζωολογικές συλλογές των ΔΝΤούδων και των Τροϊκανών.


 

Στο δέντρο αναπαυτήκανε

τα δυο καημένα ζώα

ενθάδε κείται έγραψαν

ο λέων με τον βόα

Γι' αυτό ν' ακούς τις συμβουλές

του γέρου προς του τράγου

που φάγαμε εψές αργά

στη στάνη του Πανάγου
Α καπού κουλουκουπού κουλουκουπού κουλουκουπά...

 

(Στίχοι: Γιάννη Μαρκόπουλου)