Λαογραφική Σάτιρα της Παρθένας Τσοκτουρίδου
Το τερατώδες δόντι του πιο παχύδερμου βουλευτή τίθεται σ' εκθετήριο για λαϊκό προσκύνημα, στο οποίο οι ιερείς θα αγγέλουν την προσοδοφόρο καθαγίαση του βεβαίως-βεβαίως και οι βουλευτές του επιούσιου (;;;.) την μαχητικότητα του.
Το ιερό τούτο δόντι θα πρέπει ασφαλώς να ανήκει σε κροκόδειλο αήττητο στην περίφημη μάσα του διάσημου αποφθέγματος «όλοι μαζί τα φάγαμε», να έχει τρεις τρίχες στην άγια κεφαλή του ως μύστης γνήσιου Ινδού Βούδα, ο οποίος μες στα δάχτυλα του θα κρατάει ολόκληρα μπούτια από κοτόπουλα, που θα γυρνούν τον τροχό των Νόμων του ΔΝΤ, διανθίζοντας ταυτόχρονα τα κινούμενα λόγια του με ΔΝΤικές παραβολές, εξηγώντας καλύτερα την αφαιρετική σε χρήμα σκέψη του, κοιτάζοντας βέβαια κάπου - κάπου αφηρημένα το παρδαλό, αγανακτισμένο, δουλικό πλήθος, που συνωστίζεται κατά καιρούς κάτω από τα πόδια του, διατελώντας φακιρικό μωσαϊκό και καταλαμβανόμενο από πανικό του τύπου «αμόκ».
Πρόκειται για φανατισμένους δούλους προσκυνητές του, οι οποίοι καλούνται να του προσκομίσουν πλούσια εδέσματα λίπους, σ' ένδειξη σεβασμού της παχυσαρκίας του, συμπεριλαμβανομένων και των φαντασμαγορικών γιορτών που θα συνοδεύονται από πομπή χρυσοστολισμένων ελεφάντων βουλευτών, οι οποίοι θα μεταφέρουν στη Βουλή μέσα σε τεράστιο ολόχρυσο κουβούκλιο το αστραφτερό σε μάσα κροκοδειλένιο δόντι του βουλευτή Βούδα.
Η πομπή πρέπει να τελεστεί βουβά δίχως ψαλμούς, θορύβους ή την παραμικρή φωνή αντίρρησης από το δουλικό πλήθος των προσκυνητών και μάλιστα με μεγάλη κατάνυξη. Εάν την διακόψουν κραυγές μαύρων πτηνών, τότε οι Ελέφαντες βουλευτές έχουν το δικαίωμα να αλαλάξουν έξαλλα, οι δε πιστοί δούλοι προσκυνητές να διαμαρτυρηθούν με θορυβώδεις εκδηλώσεις, όπως του τύπου τυμπάνων και τρουμπετών.
Όσο για τους ιερείς, εκείνοι δικαιούνται να προκαλέσουν τρομακτικό πανδαιμόνιο ψαλμών, το οποίο μπορούν βεβαίως-βεβαίως να διατηρήσουν καθ' όλη τη διάρκεια του προσκυνήματος στο κροκοδειλένιο δόντι του Βούδα και όχι μόνο. Μπορούν να το παρατείνουν επί ημέρες μέχρις ότου και ο τελευταίος πιστός προσκυνητής παρελάσει μπροστά απ' αυτό και το προσκυνήσει.
Ο μύστης Βούδας βουλευτής της μάσας έχει το δικαίωμα και πρέπει να απεικονίζεται στο πλήθος με έκφραση μυστηριώδους σιωπής στο πρόσωπο του έως ότου χαλαρώσει ο θόρυβος των κρουστών ένεκα της εξαντλητικής κόπωσης και της αγωνιώδους πείνας.
Παρακαλούνται οι ευσεβείς πιστοί δούλοι να μη συνφάγουν μαζί του κατά το γεύμα που θα ακολουθήσει κατόπιν στη δεξίωση, διότι το τρελόχορτο που θα διανεμηθεί ως συσσίτιο με κουτάλες σούπας, θα επιδεινώσει την ασθένεια του «αμόκ» τους και θα την προβιβάσει σε ανατριχιαστική θρυμμάτιση του δοντιού, οπότε και θα επιβαρυνθούν τα σπάταλα έξοδα για την εισαγωγή ενός νέου ΔΝΤικού τοιούτου, σε βάρος βέβαια πάντα του ελληνικού λαού, ο οποίος σε ανησυχητικό βαθμό ακατάπαυστα και σοφά μοχθεί για την συστηματική κονιορτοποίηση του και την τελική εκρίζωση του.
Η τελετή της έκθεσης του κροκοδειλένιου δοντιού θα γίνει ανήμερα της ημέρας που θ' ανακοινωθούν οι επόμενες βουλευτικές εκλογές, προς ένδειξη πρακτικής εφαρμογής των ΔΝΤικών Νόμων, οι οποίοι περιλαμβάνουν στο εξής αναλφάβητους σε ποσοστό αναπηρίας 67% και άνω, ατελή εργοστάσια και ανύπαρκτα έργα σε ποσοστό εκμετάλλευσης κεφαλαιοκρατικών συγκροτημάτων 33%, μισθούς δημοσίων και ιδιωτικών υπαλλήλων που θα κατέρχεται την κλίμακα του ποσοστού 0% έως -0% και ανάπτυξη της γεωργίας - κτηνοτροφίας σε ποσοστό 100% αλλά υπό μορφή καθυστέρησης κι ανταλλαγής προϊόντων.
Παρακαλούνται οι δούλοι πιστοί ονόματι τύπου Βούδα, Κούδα, Ιούδα και όλα τα σε -ούδα, όπως περιφερόμενοι προσέλθουν στο προσκύνημα για να μη αποτελέσουν την απλή μειονότητα σε μια χώρα που κάποτε ήταν ολόκληρη ή ολότελα δική τους. Το τραγούδι του Μανώλη Ρασούλη είναι άρρηκτα συνδεδεμένο με τον/-τους Βούδες της Ελληνικής Βουλής, δε νομίζετε; Πάμε να το διαβάσουμε.
Πότε Βούδας, πότε Κούδας, πότε Ιησούς κι Ιούδας
Έχω καταλάβει ήδη της ζωής μου το παιχνίδι
Έχω καταλάβει ήδη της ζωής μου το παιχνίδι
Πότε Βούδας, πότε Κούδας, πότε Ιησούς κι Ιούδας
Όλο ίδια και τα ίδια, του μυαλού σου ροκανίδια
Άλλο ο ανοιχτομάτης κι άλλο ο αυγουλομάτης
Άλλο ο ανοιχτομάτης κι άλλο ο αυγουλομάτης
Όλο ίδια και τα ίδια, του μυαλού σου ροκανίδια
Στο 'πα μια και στο 'πα δύο, στο 'πα χίλιες δέκα δύο
βρε δεν είναι εδώ το Σούλι, εδώ είναι του Ρασούλη
βρε δεν είναι εδώ το Σούλι, εδώ είναι του Ρασούλη
Στο 'πα μια και στο 'πα δύο, στο 'πα χίλιες δέκα δύο
Πότε Βούδας, πότε Κούδας, πότε Ιησούς κι Ιούδας
Έχω καταλάβει ήδη της ζωής μου το παιχνίδι
Έχω καταλάβει ήδη της ζωής μου το παιχνίδι
Πότε Βούδας, πότε Κούδας, πότε Ιησούς κι Ιούδας
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου