Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Παρασκευή 30 Μαΐου 2008

...ΔΕΝ ΕΧΩ ΝΑ ΑΠΟΛΟΓΗΘΩ ΓΙΑ ΤΙΠΟΤΑ...

Ορυχείο Καρδιάς 28/05/2008


Κύριε διευθυντά.


Με το έγγραφο ΑΡ.ΗΜ./Δ.ΛΚΔΜ/ 72/20.05.08 με καλείται να απολογηθώ εντός της προθεσμίας τεσσάρων ημερών.


Καταρχήν δεν έχω να απολογηθώ σε τίποτα γιατί δεν θεωρώ ότι διέπραξα κανένα αδίκημα. Αντιθέτως θεωρώ την δίωξή μου συνδικαλιστική, λόγω της ιδιότητάς μου ως μέλος του Δ.Σ. του Εργατικού Κέντρου Νομού Κοζάνης και Προέδρου του συνδικάτου ενέργειας «Εργατική Αλληλεγγύη».


Πιστεύω κυρίως ότι στο πρόσωπό μου θέλετε να τιμωρήσετε συνολικά τη δράση του συνδικάτου στο οποίο είμαι πρόεδρος γιατί η δράση του στα λίγα χρόνια που λειτουργεί κινήθηκε σε αντεργοδοτική κατεύθυνση «σπάζοντας υπόγειες συμφωνίες» χρόνων με τα κυρίαρχα εργοδοτικά συνδικάτα.


Σαν παράδειγμα μπορώ να σας αναφέρω την διεκδίκηση της 5ης φυλακής και τις 63 ώρες εργασίας την εβδομάδα στη βάρδια των ορυχείων, όταν για είκοσι χρόνια το αίτημα παρέμενε θαμμένο χάρη στην σιωπή του κυρίαρχου συνδικαλιστικού κινήματος, την καταγγελία από το συνδικάτο μας για την «υπεξαίρεση» από μέρους σας της ειδικής άδειας της βάρδιας όσο και της τελευταίας τεκμηριωμένης αποκάλυψης του συνδικάτου μας που αφορά τις «φιλότιμες διεργασίες» της διεύθυνσης και των στελεχών της για την κλοπή δεδουλευμένων υπερωριών από τους συναδέλφους οδηγούς και πολλά άλλα.


Αυτοί βεβαίως είναι και οι λόγοι που έπεσαν όλα τα στελέχη της επιχείρησης από τον «τελευταίο εργοδηγό» έως κάποιους υψηλά ιστάμενους για να «αποψιλώσουν» από μέλη το σωματείο μας με νόμιμες και παράνομες μεθοδεύσεις. Αυτό είναι που έχοντας χρέος αλλά και νόμιμο συμφέρον ως πρόεδρος του συνδικάτου υπερασπίστηκα και θα συνεχίζω να υπερασπίζομαι.


Σε ότι αφορά το πρόσωπό μου σας πληροφορώ ότι υπηρετώ ανιδιοτελώς και με αυταπάρνηση πάρα πολλά χρόνια τα συμφέροντα των συναδέλφων μου, το ταξικό συνδικαλιστικό κίνημα και γενικότερα τα κοινά και αισθάνομαι υπερήφανος για τις θέσεις που μου εμπιστεύτηκαν κατά καιρούς οι συνάδελφοί μου και τους ευχαριστώ γι αυτό.


Δεν σκοπεύω να κάνω καμιά δήλωση μετανοίας ούτε να υποστείλω την σημαία του αγώνα τουλάχιστον για όσο διαρκεί ο εργασιακός και βιολογικός μου βίος.



Στέφανος Πράσσος


Πρόεδρος του Συνδικάτου Ενέργειας ΕΡΓΑΤΙΚΗ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ


Μέλος του Δ.Σ. του Εργατικού Κέντρου Νομού Κοζάνης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου